.


.

aaaaaaaaaaaa

  • Bikash Shah

    दु:खनै दु:ख हो जिन्दगी !सुख त केवल सपना मात्र हो! आँशु नै आँशु हो जिन्दगी ! हासो त केवल कल्पना मात्र हो !

  • Bikash Shah

    पहाडको छोरो भनि गीत गाउनु कसरी खै ढाका टोपी यो शिरमा अब लाउनु कसरी खै ||

  • सुख भए साथ हुने

    सुख भए साथ हुने दु:ख हुँदा गुफा पस्ने रैछौ तिमी दुई दिन माया गर्ने अलि पछी छुरा धस्ने रैछौ तिमी || आफ्नो स्वार्थ हुँदा सम्म आकाशको तारा पनि झार्ने भन्यौ स्वार्थ पुरा भए पछी काली नाग जस्तो डस्ने रैछौ तिमी ||

Monday, January 16, 2012

रुपक गेडी

मेरो गेडी लेख्ने प्रयास कस्तो भयो मुल्यांकन गरि आवस्यक सुझाब दिनु हुन्न हार्दिक अनुरोध गर्दछु

गर्वमा नै कुहिने भयो मेरो चाहना
किन छोड्न गर्दैछौ घरि घरि बहाना

अति भो ,
अब मेरो बिग्रने मति भो (१)

मेरा चाह हुने भो एका देशको काहानी
सधै भरि रोएर बित्ने भो जवानी
बाचिछौ ,
लार्के बैस किन साचिछौ (२)

गयो तिमी म संग सधै भरि तर्केर
कुरी राछु आउछौ कि कुनै दिन फर्केर

पासामा ,
बचेको छु तिम्रै आशामा (३)

तिम्रो लागि म भने रानी बन धाउने
तिमी किन जहिले अन्तै माया लाउने

खोलीमा ,
जाने भयौं रातो डोलीमा (४)



"बिकाश "(घायल)

0 comments: