.


.

aaaaaaaaaaaa

  • Bikash Shah

    दु:खनै दु:ख हो जिन्दगी !सुख त केवल सपना मात्र हो! आँशु नै आँशु हो जिन्दगी ! हासो त केवल कल्पना मात्र हो !

  • Bikash Shah

    पहाडको छोरो भनि गीत गाउनु कसरी खै ढाका टोपी यो शिरमा अब लाउनु कसरी खै ||

  • सुख भए साथ हुने

    सुख भए साथ हुने दु:ख हुँदा गुफा पस्ने रैछौ तिमी दुई दिन माया गर्ने अलि पछी छुरा धस्ने रैछौ तिमी || आफ्नो स्वार्थ हुँदा सम्म आकाशको तारा पनि झार्ने भन्यौ स्वार्थ पुरा भए पछी काली नाग जस्तो डस्ने रैछौ तिमी ||

Monday, January 16, 2012

गामक गेडी भिडन्त

हाम्रो गामक गेडी भिडन्त यहाँ हरु लाई कस्तो लाग्यो सल्लाह सुझाव दिन नभुल्नु होला

तिम्रो माया मेरो यो मुटु भित्र गाडिदा
झर्छ आँशु खै भेट्ने दिन हरु टाडीदा

आँशु धाराले
मर्ने भयो यहि पाराले ||(१) (बिकाश घायल )

मेरो माया तिमीलाई बिछाउने काडा भो )
नचाहेर भनुँ कि चाहेर नै टाढा भो

रुन्छ यो मन
कसो गरी बुझाउ भन्|| (२) (कल्पना अवस्थी

तिम्रो माया राखे छु यहि मुटु कुनामा
त्यहि भएर परेछु म मायाको थुनामा

मन रुन्छ नी
तिम्ले आफै बुज्दा हुन्छ नी ||(३) (बिकाश घायल )

चोखो माया लाएर भयो आज यो घात
बिन्ती मलाई नसुनाऊ बिछाउने ति बात
माया गरेर
बिजोग भो भर परेर ||(४) (कल्पना अवस्थी)

सधै भरि रगाउने छु त्यो तिम्रो सिउदो
जब सम्म हुने छु धर्तीमा म जिउदो

कुरा मानेनौ
विश्वाश गर्न जानेनौ ||(५) (बिकाश घायल )

गरेको थेँ बिश्वास तिम्रो सबै कुरामा
गला मेरो रेट्याै नि धार लाग्ने छुरामा

जिउँदै मार्यो
यो मायाले घाईते पार्यो || (६) (कल्पना अवस्थी)

तिम्रो माया राखे थे बचनले बानेर
पुगेन है राख्दा नी देवी जस्तो मानेर

बानी गएन
जती गर्दा पनि भएन ||(७) (बिकाश घायल )

बर्खा लागे जसरी गयाै तिमी बगेर
दोष दिन्छु भाग्यलाई एक्लो पर्यो ठगेर
दु:ख पाएसी
झुटो कसम त्यसै खाएसी|| (८) (कल्पना अवस्थी )

मेरो रहर थिएन बस्न आँशु पिएर
तिम्रो पिरले गाको छु फाली सरी खिएर

मुटु चर्किन्छ
सम्झ्यो भने आँशु दर्किन्छ ||(९) (बिकाश घायल )

0 comments: